24 May 2010

Pintu Pagar Ladang

Inilah pintu pagar ladang setelah tiga tahun operasi baru ada pintu pagar.Kuang..kuang...kuang. Time is tough at the moment but alhamdulillah staff ladang masih bersemangat nak usahakan projek ini hingga berjaya.Insyaallah kalau ada rezeki kita semua pihak pengurusan akan usahakan untuk membina landasan kapal terbang kat ladang kita. Biar kecoh satu pekan kita ada kapal terbang nanti weh.
Tanaman nenas alhamdulilah akan keluar hasil seawal akhir bulan jun. Tak sabo pakcik rasanya sebab dah naik pening dah melayan operator bank minta hutang. Kuang..kuang..kuang. Tapi pakcik tetap tabah dan yakin usaha ini akan berjaya. Insyaallah.

2 comments:

  1. jauh panggang dari api.... jauh berbeza dulu dan sekarang.... ^_^

    ReplyDelete
  2. tuhan akan membantu kita walau susah mana sekali pun kita... asal kita rajin... berusaha... berdoa dan bertawakkal.... insyaallah tuhan tu bantu kita.... we all backup u pakcik until kita berjaya.... kita usaha sama2... ape yang penting kerjasama!!!! jangan amik serius dengan kata2 manusia yang tidak ingin maju... tetapi amik kata2 manusia yang sudah maju dan berjaya.... ^_^

    ReplyDelete